باربری تهران

۱ مطلب در فروردين ۱۴۰۱ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

آموزش کیک پزی 1TouchFood

کیک ها انواع مختلفی دارند که می توان آموزش هر کدام از آنها را مجزا آموخت. یکی از بهترین کیک های آشپزی کیک سیب است. در اینجا به توضیحاتی درباره کیک خواهیم پرداخت.

کیک نوعی شیرینی است که منشا پیدایش آن به اروپا بر می گردد.  اگرچه باستان شناسان بر این باورند که کیک از زمان باستان وجود داشته است اما در حقیقت کیکی که دارای سه ویژگی شیرین بودن، سبکی و بافت اسفنجی باشد از میانه قرن هجدهم به وجود آمده است.

4 ماده اصلی کیک، آرد، کره و تخم مرغ می باشند که با گذشت زمان مواد دیگری طی آزمون و خطا های بسیار به پخت کیک اضافه شده اند. منشا اصلی کیک نان می باشد که تنها تفاوتی که کیک های آن زمان با نان داشت، حذف مخمر از دستور تهیه آن بود.

مرکز آموزش آنلاین آشپزی دنیایی از کیک ها را برایتان آموزش داده است و امیدوار است که باز هم بتواند بر کمیت و کیفیت آنها بیافزاید. حتما با ما باشید و پیگیر دستورهای غذایی جدید باشید.

شما عزیزان می توانید آموزش دنیایی از کیک ها را در آموزش کیک پزی مطالعه نمایید.

خامه قنادی فرم گرفته

طرز تهیه خامه حرفه ای را برایتان قرار داده ایم. شما با مطالعه این طرز تهیه خامه می توانید 4 لیوان خامه خوشمزه را برای عزیزانتان تهیه کنید.

شاید شما هم از اون دسته خانمهایی باشید که به شیرینی پزی و کیک پزی علاقه دارن و دوست دارن انواع کیک و شیرینی رو تو خونه  درست کنن. البته کار پر دردسر و پر زحمتیه اما در عین حال لذت بخشه. یکی از چیزهایی که بچه ها هم خیلی بهش علاقه دارن کیک تولده. مخصوصا کیکی که تو خونه پخته میشه طرفدارش بیشتره. اما درست کردن خامه فرم گرفته برای تزیین کیک یکی از دغدغه های اصلی برای درست کردن کیک تولده که خیلی وقتا همین مسئله باعث میشه خانم ها کلا قید پختن کیک رو بزنن و کیک آماده بخرن.

اما نگران نباشید. اینجا میخوایم بهتون یاد بدیم که چجوری تو خونه و در کمترین زمان ممکن، خودتون یه خامه قنادی سالم و خوشمزه درست کنید و باهاش کیک هاتون رو تزیین کنید و در جمع خانواده نوش جان کنید و ازش لذت ببرید. از خامه می تونین برای تهیه انواع دسر هم استفاده کنید.

حتما خامه قنادی فرم گرفته را در این بخش مطالعه کرده و آن را حرفه ای بیاموزید.

پنکیک ساده

پنکیک یا کیک تابه ای یکی از شیرینی های فوق العاده محبوب و خوشمزه در سطح جهان است که معمولاً به عنوان صبحانه سرو میشود و طرفداران بسیاری دارد.

پنکیکها درواقع نوعی کیک نازک و گرد است که در هر منطقه از جهان بر طبق سلیقه هرفرد همراه با عسل، مربا، شکلات، میوه و … سرو می شود.

این کیک ها به روش های مختلفی پخت می شوند و زمان آماده شدن آن ها تقریباً سریع است به همین دلیل به آنها کیک فوری نیز می گویند.

پنکیکها از ترکیب شیر، بیکینگ پودر، آرد، تخم مرغ، وانیل و کمی شکر تهیه می‌شوند. در ادامه طرز تهیه ی چند نوع از پنکیکهای خوشمزه و آسان را به شما آموزش خواهیم داد. در ادامه طرز تهیه پنکیک حرفه ای را خواهید آموخت.

آموزش طرز تهیه پنکیک ساده را در این بخش بیاموزید. یکی از مهمترین موارد در طرز تهیه پنکیک دانستن خواص آن است. شیر موجود در این مدل کیک ها ، حاوی کلسیم و پروتئین کافی برای بدن است که باعث می شود این خوراکی فوق العاده تبدیل به یک وعده غذایی عالی برای همه به خصوص کودکان شود.

علاوه بر این، پروتئین تخم مرغ باعث کنترل اشتها و تامین انرژی مورد نیاز بدن می شود.

افرادی هم هستند که نمی توانند از شیر استفاده کنند. برای این دست از افراد پیشنهاد می کنیم از شیر سویا یا شیر بادام استفاده کنند.

شیر طبیعی دارای موادی است که افرادی هستند به آن حساسیت دارند. همانطور که بیان شد این افراد بهتر است از شیر سویا و یا شیر بادام استفاده کنند.

مطمین باشید هیچ فرق آنچنانی در طعم نخواهید داشت. باید بدانید که این مدل کیک ها یکی از اجزای صبحانه یا عصرانه است. این مدل کیک ها دارای موادی هستند که روی آن ریخته و یا در کنار آن میل می شود.

پس مطمین باشید که می توانید جایگزین شیر را با شیر بادام و شیر سویا انجام دهید. شما کلا می توانید شیر را حذف کنید. بجای شیر هم می توانید از آب استفاده کنید. این کار هم بدون دردسر و بدون مشکلی انجام خواهد شد. این هم طرز تهیه پنکیک بدون شیر بود.

آموزش آشپزی می بایست بسیار اصولی انجام شود. حواستان جمع باشد. بایستی دست پخت آشپزی خودتان را دگرگون کنید. برای اینکار می بایست دستور پخت های جدید و به روزی را در دسترس خودتان داشته باشید. دنیایی از اطلاعات آشپزی را می توانید در سایت آموزش آشپزی مشاهده نمایید. مرکز آموزش آنلاین آشپزی همیشه بهترین اطلاعات را به شما عزیزان منتقل خواهد کرد.

  • vali gholami